dilluns, de març 05, 2007

Ogassa amb el equipo K

Ens tornem a trobar amb el equipo K.... bé... amb aquells que no van anar de rua de Carnaval la nit anterior.....

Decidim anar a Ogassa ja que ens havien parlat molt bé d'aquesta zona i ja que darrerament sembla que ens acabarem empadronant al Ripollès.
Anem al primer sector que ens trobem, l'escalada és disfrutona... amb bons cantos i ben equipada. Crec que tornarem i farem una 2a visita al sector de més amunt.

Ah! i m'oblidava.... la Vane s'estrena amb el 6b!!!!!!!!!!!!!!!! vaya una jabata!!!!!!! com que no tinc les ressenyes..... crec que vam fer 5+, 5, 6a+, 6b, 6c, 5+, 6a i 6b..... i un 7a.... els més forts!












4 Comments:

Blogger Pekas said...

Ogassa es un d'aquells llocs que m'agraden força... acostumo a anar entres setmana... per lo que quasi sempre escalem sols... :-))))

Felicitats a la Vane...!!!!
A MUUUEEERRRTEEEEEEEEEEE....!!!!!

dilluns, de març 05, 2007 5:06:00 p. m.  
Blogger tinkpor said...

Felicitats per la Vane!!!

Ogassa es el mateix que Surroca, oi?

Es un lloc molt guapo, nomès vam fer una visita però ens queda pendent de repetir, vaig trobar que les vies eran molt maques.

dimarts, de març 06, 2007 9:02:00 a. m.  
Blogger quetanavaadir said...

Si.... em sembla que Ogassa-Surroca és el mateix...
Ei tinkpor doncs nosaltres també tornarem! ja quedarem i fem una col·lectiva!

dimecres, de març 07, 2007 11:12:00 a. m.  
Blogger Aupa Neska said...

mis niñas...jabatas!!! joer..no podre anar a escalar amb vosaltres...:-) Natalia

dimecres, de març 21, 2007 1:42:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home