divendres, de juny 23, 2006

"Estragos" de primavera

Us ressenyo el que vam fer fa dos caps de setmana, ja que des d’aleshores no hem sortit a escalar..... lesions, tenditis, feina, treballs, festes, bicicletes i pfc’s.... ens envolten i fan que tots estiguem pujant-nos per les parets sense escalar.... AAAAAAAArrrrghhhhhh!!!!

Dissabte vam sortir cap a la sud del Pedraforca en Ferraenet, en Franqui i jo ..... vam acabar a la nord, fent la Canas i Spits, 4 llargs equipats i disfrutons que ens van permetre dir.... que tot i començar a les 3 de la tarda aquell dissabte l’havíem aprofitat!

Feia fred.... ens vam pujar els mitjons fins a alçades insospitables...... (mireu la foto...) podeu trobar la resenya a l’onaclimb.




Diumenge va sortir assoleiat, i teniem més companys de cordada!!!!

En Franqui i en Joan Penya fan el Somni de Pedra

L’Ester i en Jordi van al Camí del Tro

En Ferranet i jo anem a la Jordi Verdaguer

.... ens trobem a peu de via, com no......

En Fonta i la Marisol a la Via de Tots..... últimanent fins a la sopa!....


La Jordi Verdaguer té llargs excepcionals, els seguros no estan a prop (com a la sud del Pedra), llàstima d’ún penúltim llarg expo i trencat que et talla el bon rollo que portes des de baix..... la bavaresa del barrer llarg dóna el punt de sal a la via. Recomanable excepte el penúltim llarg.... buf quina por que vam passar allà......

I tornem cap a casona.... que ens esperen dos findes sense trepar.... (si ho arribo a saber no m'en vaig....)

2 Comments:

Blogger PGB said...

això d'estar liat amb exams i pfc em sona massa... :(

Acabo de descobrir el vostre blog i m'ha molat! Veu penjar les ressenyes que vem montar amb el Mohawk del Roc colom! Ole :P

Ja veig que mencionaveu les vies del Cap de Mort ("la calavera"). També estic treballant amb elles ;)

Doncs res! A seguir trepant al màxim i ja us aniré seguint! :)

divendres, de juny 30, 2006 12:13:00 a. m.  
Anonymous Anònim said...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»

dijous, de juliol 20, 2006 10:45:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home