dilluns, de novembre 20, 2006

11.11.2006 DESIRÉ AL CAVALL BERNAT

Mai havíem escalat junts peró hi havia alguna cosa que presagiava un bon entendiment. Una trucada i el contacte de l'Ester va fer que el dissabte sortissim a escalar el Jordi Maymó i jo. Al parquing de sta Cecilia, ens trobem amb el Jaume Matamala que també havia quedat per escalar...

Després d'una aproximació una mica accidentada (per culpa de la boira agafem... corregeixo per exigències de una de les parts, agafem per mea culpa, una altra canal de pujada) arribem a peu de via a les 12:00. Malgrat tot, decidim pujar.

LL1: 6a, Ao (en lliure diuen 6c). Aparentment fàcil i ajagut però molt fí. Molt equipat.
Ll2: 5c. Sortida de la reunió a buscar una llastra-bavaresa espectacular i d'aquí plaquero fins la reunió
LL3: 5c , Ao (7a). Sortida de la reunió dura (3 passos) i després placa fins la R. evident
LL4: A1e (8a). Placa desplomada. Portàvem 20 cintes i tot i xapant una sí i una altra no, vaig arribar just. Portar un cordino fí en aquest llarg.
LL5: 5c. Fa molt fred. Fisura molt maca però no la vam gaudir tant com voldriem.

Primer Cavall Bernat pel Jordi Maymó. Sempre és agradable i gratificant escalar-lo per primer cop.